مصاحبه آرشیو خبر ها
وضعیت ساق پای دیبالا خوب است ،  توانستیم غم بازی یوونتوس و بایرن را پشت سر بگذاریم

وضعیت ساق پای دیبالا خوب است ، توانستیم غم بازی یوونتوس و بایرن را پشت سر بگذاریم

یوونتوس با هدایت الگری موفق شد یک پیروزی ارزشمند دیگر را در رقابت های سری آ کسب کند. در پایان این دیدار مکس آلگری تاکید می کند که اشتباهات داوری نکات مثبت این بازی را از بین نمی برد:

 

پیروزی خوبی بود، به خصوص که ما توانستیم غم بازی یوونتوس و بایرن را پشت سر بگذاریم. اما خوب نیست که این همه به دنبال حرکات انفرادی و دریبل بودیم، ما باید از این لحاظ بهتر شویم، چرا که هنوز خیلی ناپخته عمل می کنیم و فکر می کنیم کار آسانی در پیش داریم.

 

وی در مورد مصدومیت دیبالا ستاره ی آرژانتینی تیم خود گفت:

 

وضعیت ساق پای دیبالا خوب است و او دچار ضرب خوردگی در ناحیه ی ماهیچه ی فلکسور شد، من این تصمیم را گرفتم چرا که آلوارو موراتا روز چهارشنبه خیلی تلاش کرده بود و امروز هم هوا گرم بود، بنابراین من نیاز به بازیکنان تازه نفس داشتم. البته از این لحاظ خوش شانس هم بودیم, چرا که موراتا به زمین آمد و دو گل هم زد، من نمی توانم بیشتر از 11 بازیکن انتخاب کنم، بنابراین تعویض ها تعیین کننده بودند.

 

گل مساوی آنها آفساید نبود …

 

متوجه می شوم که انها ناراحت هستند، همان طور که ما روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان ناراحت بودیم، من معمولا هرگز در مورد داوری صحبت نمی کنم و فکر می کنم که این اتفاقا کارهای خوبی که در این بازی کردیم را از بین نمی برد. بعد از گل مکسی لوپز ما به حمله ادامه دادیم و تورینو عقب نشست و منتظر ماند، بنابراین واقعا چیزی را عوض نکرد، این اتفاقات بعد از 10 و نیم کلین شیت در سری آ‌ می افتد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: